Η Μαρία Ηλιοπούλου σπούδασε από το 1976 μέχρι το 1981 στην Παιδαγωγική Ψυχολογία στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ. Συνέχισε τις σπουδές της από το 1988 μέχρι το 1990: DEA Επιστήμες της Αγωγής PARIS V, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ RENE DESCARTES, ΣΟΡΒΟΝΝΗ.
Από τον Φεβρουάριο του 2020 είναι ιδρυτικό μέλος της ΙΚΕ «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΕΣ» www.open-horizons.gr. Το 2014 μέχρι το 2019 ήταν Αντιδήμαρχος για το Παιδί στο Δήμο Αθηναίων. Κατά τη διάρκεια της θητείας της οργάνωσε και συντόνισε το καινοτόμο πρόγραμμα «Ανοιχτά Σχολεία του Δήμου Αθηναίων», βραβευμένο σε διεθνείς εκδηλώσεις και ενταγμένο στον Οδηγό με τις καλές πρακτικές των πόλεων σε θέματα προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από το Συμβούλιο της Ευρώπης. Από το 2011 μέχρι το 2014 ήταν Πρόεδρος στο Δημοτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό Αθηνών (δίκτυο αποτελούμενο από 80 βρεφονηπιακούς σταθμούς). Το 2004 εώς το 2011 εργάστηκε ως Ψυχολόγος – Σύμβουλος στο Δημοτικό Σχολείο κολλεγίου Αθηνών. Το 1996 μέχρι το 2004 δίδαξε παιδαγωγικά και εργαστηριακά μαθήματα στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Αγωγής. Το 1986 εώς το 1988 απασχολήθηκε ως Σύμβουλος-ψυχολόγος της ΕΡΤ στο τηλεοπτικό πρόγραμμα «Ουράνιο Τόξο» για παιδιά και ταυτόχρονα ήταν Συντονίστρια του Δελτίου Ειδήσεων για Παιδιά.
Από το 1983 ασχολείται με παιδιά και εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς, καθώς και με συμβουλευτική γονέων. Υποστηρίζει οικογένειες και ομάδες με μέλη στο φάσμα του αυτισμού. Παράλληλα, ασχολείται με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε ψυχοπαιδαγωγικά θέματα και ιδιαίτερα σε θέματα υποστήριξης παιδιών με αυτισμό στο σχολικό πλαίσιο.
Η Μαρία Ηλιοπούλου υπήρξε ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου «Διαβάζοντας Μεγαλώνοντας» (2013), ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου για το Σύνδρομο Asperger www.asperger.gr (2007) και Ιδρυτικό μέλος και Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου «Φίλοι του Παιδιού» στη Σκιάθο (υποστήριξη παιδιών με δυσκολίες και εκπαίδευση γονέων) (1982).
Γνωρίζει Γαλλικά, Αγγλικά και Γερμανικά, ενώ παράλληλα έχει Συγγραφικό έργο - Μεταφράσεις.
Συγγραφικό έργο: Συν-συγγραφέας του συλλογικού έργου «Πόλεις που μαθαίνουν» (Εκδόσεις Γρηγόρης, 2019). Συνεργασία με την εγκυκλοπαίδεια PAPYROS-LAROUS-BRITANNICA στη συγγραφή άρθρων για την Ψυχολογία και τις Επιστήμες της Αγωγής.
Μεταφράσεις: Από Γαλλικά: "Piaget et l'école", "Jouer et Comprendre", "L'arithmétique apprivoisée" της Α. ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΗ HENRIQUES, για τις εκδόσεις ΕΚΚΡΕΜΕΣ. Από Αγγλικά: το τετράτομο εγχειρίδιο ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ του L. SDOROW για τις εκδόσεις ΗΛΙΑΔΗΣ.
Επιμέλεια:«275 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ» και «ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ» για τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: iliopouloumaria2014<στο>gmail.com και τηλέφωνο: +30-6972259390.
.
Η Ελένη Κατσιγαράκη είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (2001) και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Nottingham (2004) και στη Σχολική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας (2022). Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Χανίων, στο Κέντρο Αποκατάστασης Ολύμπιον Χανίων, στην Εταιρία Προστασίας Ανηλίκων Χανίων και στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων.
Υποστηρίζει ενήλικες, παιδιά / εφήβους και οικογένειες στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Χανίων και αναλαμβάνει τη ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη φοιτητών και μελών του προσωπικού στο Γραφείο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Ακολουθεί ένα συνθετικό τρόπο εργασίας βάσει των πολυάριθμων μετεκπαιδεύσεων (προσωποκεντρική προσέγγιση, δραματοθεραπεία, γνωστικο-συμπεριφορική προσέγγιση), της μελέτης και των εμπειριών μέσω της δουλειάς της τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό πλαίσιο.
Η Κοκολαντωνάκη Ιωάννα προστέθηκε πρόσφατα στο ανθρώπινο δυναμικό του ΠΚ, ως σύμβουλος σταδιοδρομίας, και δραστηριοποιείται στη συμβουλευτική καριέρας τελειόφοιτων και απόφοιτων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Παράλληλα, μετεκπαιδεύεται στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, ενώ τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από την έννοια της μάθησης ως εργαλείο συμπερίληψης και ενδυνάμωσης του κοινωνικού ιστού.
Η δράση της στο ΠΚ έχει ξεκινήσει με ατομικές και ομαδικές συναντήσεις με τη φοιτητική κοινότητα (διά ζώσης και εξ αποστάσεως). Επιπλέον, συνδιοργανώνει με το γραφείο ψυχολογικής υποστήριξης του ΠΚ και το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης του ΠΚ, εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης του φοιτητικού πληθυσμού, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας αντίστοιχα.
H Κατερίνα Γρηγοράκη είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής με σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στις αθλητικές επιστήμες και στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, ενώ διαθέτει και εξειδίκευση στην αθλητική ψυχολογία.
Έχει πολυετή εμπειρία στα αθλητικά προγράμματα και στην οργάνωση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Πολυτεχνείου Κρήτης.