Η Κάλλια Κατζαμποξάκη-Hodgetts (Χότζετς) διδάσκει Αγγλικά για Ειδικούς Ακαδημαϊκούς σκοπούς στο Πανεπιστήμιο Κρήτης από το 2001 και έχει συγγράψει τρία βιβλία μαθημάτων (Αγγλικά για Χημεία, Ακαδημαϊκά Αγγλικά για φοιτητές Βιολογίας και Ακαδημαϊκά Αγγλικά για Μαθηματικά). Από το 2019 συμμετείχε στο Συντονισμό της ανάπτυξης του διδακτικού προσωπικού μέσω της πρωτοβουλίας "Εκπαίδευση των Εκπαιδευτών [TOTT]" στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και από το 2020 εργάζεται ως Συντονίστρια του TOTT, το οποίο λειτουργεί πλέον ως Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης με σκοπό την Παιδαγωγική Ανάπτυξης του Ακαδημαϊκού προσωπικού του Πανεπιστημίου Κρήτης. Ως μέλος του προγράμματος Erasmus Plus HighEd COALITION (Coaching Academics as Learners in Optimal Inclusive Networks), ενδιαφέρεται για την Επιστήμη της ενεργούς εμπλοκής φοιτητών-τριών (Scholarship of Student Engagement) και τις συμπεριληπτικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις και την παιδαγωγική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά της περιλαμβάνουν επίσης την παιδαγωγική των κειμενικών ή πολυτροπικών ειδών και τον κριτικό ψηφιακό ακαδημαϊκό γραμματισμό μέσα από τις τρέχουσες διδακτικές πρακτικές. Η διδακτορική της διατριβή στο Πανεπιστήμιο Zaragoza (υπό την επίβλεψη της Maria-Jose Luzon) έχει θέμα "Ψηφιακή καινοτομία σε διαδικτυακά άρθρα στον τομέα της Χημείας: Επιπτώσεις για τη διδασκαλία κειμενικών ή πολυτροπικών ειδών και τους νέους ακαδημαϊκούς και ψηφιακούς γραμματισμούς".
Η Ευαγγελία Κρασαδάκη είναι μέλος ΕΔΙΠ της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης (ΜΠΔ) του Πολυτεχνείου Κρήτης (ΠΚ). Διαθέτει Πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Πειραιά, Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό Δίπλωμα από τη Σχολή ΜΠΔ του ΠΚ. Το μεταπτυχιακό της αφορά στην ανάπτυξη μιας μεθοδολογίας για την πιστοποίηση των ψηφιακών δεξιοτήτων. Στο διδακτορικό της με τίτλο "Μεθοδολογία εκτίμησης μη τυπικών και μη πιστοποιημένων γνώσεων που αποκτώνται από προγράμματα μαθημάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης" ανέπτυξε το πλαίσιο σχεδιασμού μαθημάτων στη βάση απόκτησης ενός πλέγματος ήπιων δεξιοτήτων και πραγματοποίησε για τρία έτη πιλοτική εφαρμογή σε υποχρεωτικό μάθημα της Σχολής ΜΠΔ, συνεξετάζοντας όλες τις συνιστώσες, δηλαδή τη διδασκαλία και μάθηση, την αξιολόγηση/ανατροφοδότηση και τους μαθησιακούς στόχους/αποτελέσματα. Στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνεται η πανεπιστημιακή εκπαίδευση και η εκπαίδευση των μηχανικών, η ανάπτυξη δεξιοτήτων στο πανεπιστήμιο και οι γενικές δεξιότητες των μηχανικών. Για τα θέματα αυτά διαθέτει εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά, βιβλία και συνέδρια, ενεργεί ως κριτής σε αντίστοιχα περιοδικά, συνεπιβλέπει διπλωματικές εργασίες, έχει πραγματοποιήσει συναφείς ομιλίες στο ΠΚ και έχει διδάξει σε επιμορφωτικά σεμινάρια προπτυχιακών/μεταπτυχιακών φοιτητών - ανέργων & εργαζομένων για θέματα επαγγελματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Διδάσκει στο ΠΚ μεταπτυχιακά και προπτυχιακά μαθήματα και επικουρεί εργαστήρια. Δίδαξε στο ΠΑΔΑ και στο ΕΑΠ (στην ΕΚΕ51, Εκπαίδευση Ενηλίκων), τα έτη 2020 έως 2022. Το 2017 έλαβε βραβείο Διδασκαλίας από το ΠΚ. Είναι επιστημονικά υπεύθυνη και συντονίστρια του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης.