Την Παρασκευή 28/04 πραγματοποιήθηκε η 4η διαδικτυακή Ημερίδα του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) του Πολυτεχνείου Κρήτης σε συνδιοργάνωση με το αντίστοιχο Κέντρο του Πανεπιστημίου Κρήτης (δράση TotT), με τίτλο: «Προληπτικός Σχεδιασμός Συμπεριληπτικών Περιβαλλόντων Μάθησης στο Πανεπιστήμιο», όπου παρουσιάστηκαν τρόποι με τους οποίους μπορούν να αποτραπούν όσο το δυνατόν περισσότεροι μαθησιακοί φραγμοί στο πανεπιστημιακό μάθημα.
Η ημερίδα αποτέλεσε συνέχεια αφενός της προηγούμενης ημερίδας του ΚΕΔΙΜΑ του Πολυτεχνείου Κρήτης για τις μαθησιακές δυσκολίες στην Γ/θμια Εκπαίδευση και αφετέρου του Μνημονίου Συνεργασίας και Συναντίληψης που έχουν υπογράψει τα δύο Πανεπιστήμια για τη διδασκαλία και τη μάθηση.
Συντονίστριες και εισηγήτριες της Ημερίδας
η Κάλλια Κατζαμποξάκη Hodgetts, Συντονίστρια του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του Πανεπιστημίου Κρήτης. (Βιογραφικό)
Επιμέρους άξονες συζήτησης αποτέλεσαν:
Τέλος, παρουσιάστηκαν προτάσεις για το πώς η οργάνωση, η διδασκαλία και η αξιολόγηση του μαθήματος μπορούν να γίνουν συμπεριληπτικά.
Στην Ημερίδα επιδιώχθηκε ενεργός συμμετοχή και συζήτηση των συμμετεχόντων/ουσών καθ’ όλη τη διάρκειά της μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, ατομικές και ομαδικές, αναφορικά με τη συμπερίληψη.
PDF Παρουσιάσεων:
Φωτογραφικό Υλικό